Verrassende eerste dag! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu Verrassende eerste dag! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu

Verrassende eerste dag!

Door: Norbert

Blijf op de hoogte en volg Norbert en Paulien

21 December 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo sneeuwvlokken,

Even een kort relaas over onze eerste ervaringen in de Thailandreis. Nou, waanzinnig! Om een lang verhaal kort te maken. Zo'n reis moet je meemaken. Je boekt een trip naar Bangkok, via Rome. Vervolgens vlieg je met vertraging naar Rome, komt te laat, vliegt via Wenen met 10 uur vertraging naar Bangkok :-)

En dan sta je met je rugzakje op het supermoderne vliegveld van Bangkok (Arie, Maria, zie Berlin Hauptbahnhof)(32 graden) en dan wordt je op de rug getikt . . . . Welke mallote Thai tikt jou nou op de rug, zou je denken ;-) Nou, dat waren Emiel en Rox! Wat een supersurpise. Voor diegene die niet ingewijd zijn, zij zijn reeds sinds eind augustus in Zuid Oost Azie aan het backpacken. Nou, dan valt je de mond wel open :-p Woorden schieten te kort, want je wilt direct alles vertellen. Hebben we dus ook (nog) niet gedaan. Gewoon lekker naar de 'lodge' gegaan, gegeten met stokjes (foto's volgen) en een heerlijk biertje gedronken.

Vanavond op Koh San Road even een internetcafe opgezocht om deze ervaringen toch te notere. We zijn moe, want de reis via Rome en Vienna naar Bangkok met de verschillende 'hanguren' op het vliegveld hebben zijn tol geeist.

Tot gauw!

Paulien en Norbert

• 22 December 2007 - 14:17

Knappe Aanveurder:

Veel plezier en geniet van jullie vakantie!

Groeten
    Knappe aanveurder

• 23 December 2007 - 15:41

Jerry:

Ik lees het al de Tom Tom vergeten ;-)en gelijk vertraging hebben wij ook altijd last van bij een uitwedstrijd. Gr. Jeroen en Jerry