Happy Newyear!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu Happy Newyear!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu

Happy Newyear!!

Door: Norbert

Blijf op de hoogte en volg Norbert en Paulien

31 December 2007 | Thailand, Bangkok

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zullen wij de eerste zijn die jullie allemaal een fantastisch goed, gezond, vrolijk en bovenal liefdevol 2008 toewensen!! :-))

Inmiddels is het gezelschap als echte 'backpackers' aangekomen op Koh Chiang Island. We zitten op dit moment in de relaxfase ;-) Niet te gek doen, beetje rondrijden op een scooter, naar het strand, lekker eten en zes uur eerder 'Nieuwjaar' vieren. Om 43 minuten over twaalf zeg ik jullie 'Goedenacht' en stort mij weer in het Thaise feestgedruis.

Groet,

Paulien en Norbert

• 31 December 2007 - 18:05

Jeanne En Bert:

wij wensen jullie ook alle goeds voor 2008. geniet nog maar!!!!

• 01 Januari 2008 - 10:12

Peter En Annie:

Hé genieters daar in dat mooie Thailand,
    Wij, bijkomend van een kater, wensen jullie natuurlijk ook een goed en gezond 2008. Leuke foto's trouwens, zelfs van het vuurwerk is goed gelukt. Ik heb gisternacht ook wat pogingen gedaan om "goede" foto's te maken van het vuurwerk, ben benieuwd. Er werd hier weer (belachelijk) veel weggeschoten.

Enne, Paulien... je lijkt wel een pakezel met die rugzakken (maar wel een lachende)
    grt.

• 01 Januari 2008 - 19:35

Piet En Erna:

Hé vakantiegangers!
    Ook voor jullie de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!
    Bij het zien van de foto's beginnen we gewoon te watertanden, bij ons staat Thailand ook op het verlanglijstje, vandaar. Geniet nog samen en heel veel vakantieplezier,
    groet, Piet en erna

• 02 Januari 2008 - 03:14

Willem En Trees:

Hey Norbert en Paulien,
    Leuk hier hoor ... ! Vet genieten ... !
    Alvast een fijne voortzetting van je reis en dikke groet ... !

Willem en Trees

• 03 Januari 2008 - 08:39

Jerry:

In de eerste plaats voor jullie natuurlijk ook de beste wensen voor 2008.
    De reisverhalen en foto´s zien er echt geweldig uit. Veel plezier nog en zie uit naar de nieuwjaarsborrel en de "sterke" verhalen. ;-) Gr. Jerry

• 04 Januari 2008 - 16:09

Brenda:

Heej lieve pap en mam!!

Wij hebben jullie stukjes gelezen.. nou echt super!! Nog een weekje te gaan, waar ik maar optimaal van zou genieten, want als je hier weer trug bent is alle relaxtheid ineens verdwenen.. Thijs is thuis en ik zit hier te leren.. want ik heb maandag mijn herkansing:( Pff nu zit ik al helemaal weer in de schoolsfeer.. Allemaal belletjes van mensen enzo.. maar lieverds ik mis jullie wel hoor, rare gedachte dat jullie zo ver weg zijn!! En dat jullie ineens bij emiel en rox op de foto staan!! Net alsof jullie jezelf erbij hebben geplakt hihi;) Volgende reisje ga ik zeker weten mee!!! Geniet er nog even van.. en kleed je donderdag maar warm aan want het voelt hier als -10 (zeiden ze op de radio) door de wind enzo.. brrrr.. Ik kan niet wachten om jullie vrolijke bruine koppies weer te zien hihi;)

tot donderdagg!!!! xxxxxxxLiefs(L)

Brenda&Thijs