Prettige Kerstdagen, pffffffffffffffffffffffff - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu Prettige Kerstdagen, pffffffffffffffffffffffff - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu

Prettige Kerstdagen, pffffffffffffffffffffffff

Door: Norbert

Blijf op de hoogte en volg Norbert en Paulien

23 December 2007 | Thailand, Bangkok

"We wish you a Merry Christmas, we wish you a Merry Christmas and a Happy Newyear"!! I'm dreaming of a white Christmas. Songs die als muziek in de oren klinken met deze dagen. Maar. . . als je net een 'cool' internetcafe ingedoken bent, kun je dit nauwelijks over de lippen krijgen. Het Kerstgevoel is helaas helemaal verdwenen.

In plaats daarvan een klamme 34 graden en erg veel (zondag) verkeer in het drukke Bangkok. Vandaag hier 'Chinatown' bezocht en de Wat Pho met de liggende Boedha. Een kolosaal beeld van 48 x 15 meter. Morgen op zoek naar de laatste fijne plekjes (op de fiets) van de stad met een gids ;-) De indrukken zijn overweldigend.

Dan reizen we verder naar Kanchanaburi met o.a. River Kwai, overnachten in een 'floating hotel' en de tijgerfarm. Als hondjes zo tam, heeft men verteld. Wij zijn benieuwd :-p We'll keep in touch!

Paulien en Norbert

• 23 December 2007 - 10:59

Migos En Lin:

Hoi pap en mam en de rest van mijn familie die daar zitten:P. Al die vertragingen dus goed overleeft? Het was me wel een tripje he? Zo te horen niet voor niets!!

Hier alles op een rijtje (onze auto weer gemaakt dus daarover verder geen zorgen meer gelukkig).

14 Januari ticket naar portugal (faro) geboekt en er worden daar 3 toernooien gespeeld op hetzelfde park incl begeleiding. Dat zijn mijn eerste toernooien weer. Heb er zin in!

Jullie happy new year alvast en geniet daar even ;), maar dat zal geen problemen met zich mee brengen lijkt mij zo te horen.

Hele dikke kus en groetjes daar aan de rest.

Mich/Lin

• 23 December 2007 - 11:22

Arie:

Houd moed Norbert en Paulien,
    Wanneer jullie Bankok hebben verlaten ga je genoeg ossen en ezels zien en daar gaat het tenslotte toch om??

Het lukt je weer aardig ons jaloers te houden.

Gister liepen we langs IJssel bij -1 graden. De uiterwaarden waren versierd met witte ijskristallen, elk takje en sprietje was dik en glanzend wit en de lucht hemelsblauw.
    Ook fantastisch hoor...........

Fijne en boeiende dagen gewenst.
    Ingrid en Arie

• 23 December 2007 - 15:39

Jerry :

Hoi Pipeloi,

Bedankt voor de kerstwens. Wat leuk om jullie verhalen via deze weg te kunnen volgen. Het is inderdaad wel jammer dat de je het kerstgevoel dit jaar moet missen......Wij hebben nu op de achtergrond (tv) het kerstconcert van Marianne Weber en Frans Bouwer op staan dat wil je echt niet missen!!

Wij wensen jullie natuurlijk ook een Prettige en vooral zwoele kerstdagen toe met z´n tweeen.

Veel plezier en goed terug komen.

DSC H1 en H2

• 23 December 2007 - 15:40

Annie & Peter:

Hoi Norbert en Paulien in het voor ons oh zo bekende Bangkok. Gisteren was het hier 40 graden minder warm dan bij jullie. Nu valt het al weer reuze mee aangezien het al weer 6 graden boven 0 is. Leuk te lezen dat jullie ook naar voor ons bekende plekjes gaan (what Pho en de fietstocht). Geniet van het heerlijke weer en alle indrukken. Liefs

• 23 December 2007 - 18:32

Pa En Ma Meijer:

hier pa en ma, op het ogenblik zit ik , bij Helma en Frans en T.Gerda. lekker gegeten, bloemkool en schnitzel,en lekker toetje. Frans heeft mij opgehaald en helma brengt mij weer thuis.Pa had het vanmiddag druk in Antonia. T, Bea en O. Hennie en Hans met Riny en Patricia, allemaal op visite.heel gezellig allemaal bij elkaar.1e kerstdag zijn we bij Melinda, pa halen we om 10u op.'middags kan die daar even slapen.
    Brenda, Thijs, Michel en Linda komen 2e kerstdag bij mij. we maken er samen een gezeliig dag van. Ik hoop dat het bij jullie verder goed gaat, veel kunt zien en beleven. Leuk he dat Emiel op het vliegveld stond, wat een verrassing.
    verder geen nieuws hier. geniet ervan!!
    dikke kus van Pa en Ma. ( oma en opa)
    en ook de groeten van t.gerda, helma en frans

• 23 December 2007 - 20:03

Grethe:

Ook voor jullie hele fijne kerstdagen gewenst, die zonder twijfel tot de meest byzondere gaan behoren!
    Geniet van alle liggende, staande, zittende, met wijzend vingertje en nog veel meer boedha's.

groetjes Grethe