Medium 'waarbenjij.nu' wordt ingehaald door apps! - Reisverslag uit Malé, Malediven van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu Medium 'waarbenjij.nu' wordt ingehaald door apps! - Reisverslag uit Malé, Malediven van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu

Medium 'waarbenjij.nu' wordt ingehaald door apps!

Door: Norbert en Paulien

Blijf op de hoogte en volg Norbert en Paulien

16 Augustus 2015 | Malediven, Malé

Hallo allemaal,

Excuses voor het niet opvolgen van de eerste berichtgeving uit Dubai. Due to 'slechte internetverbinding' en een aantal haperingen van de site, zijn we overgegaan op Facebook en Whatsapp. Jammer voor de vaste aanhang, want in onze mailbox kwamen al een aantal klaagmailtjes binnen van fanatieke volgers.

We zijn inmiddels weer ruim een week terug op aarde. Op de terugweg van Sri Lanka hebben we nog ff een tussenstop gemaakt op de Malediven. Zijn daar drie volle dagen (vier nachtjes) blijven hangen. In twee woorden "bijzonder, bijzonder". Nooit verwacht hier ooit voet aan de grond te zetten. Zeker ook niet verwacht hier in het aquarium mijn eerste duikervaring op te doen (foto).

De terugweg vanaf Male ging weer via Dubai. En om helemaal uitgerust thuis te komen hebben we in de 'stopover' een hotel geboekt op Dubai International Airport, achter de douane. We voelden ons een beetje als Tom Hanks in de film 'Airport'. Met dat verschil dat wij 6 terminals konden bezoeken. Voor mijn gevoel was iedere terminal zeker anderhalf keer zo groot als Schiphol. Dan begrijp je, dat we niet alles onderzocht hebben. Nee, lekker op tijd naar bed en de volgende ochtend zo doorlopen naar gate A22, zonder alle douane- en incheckperikelen. En het was maar goed dat we op tijd weggegaan zijn. Drie kwartier reizen naar gate A22, wie had dat nou verwacht. Vier liften, vele loopbanden én een treinreis later waren we 'mooi op tijd' voor onze laatste vlucht naar Düsseldorf.

Paulien, reismaatje, het was weer bijzonder om dit met jou mee te maken! Heb je al leuke ideeën voor de volgende trip? Wat zeg je? Vietnam, Zuid Afrika, Nieuw Zeeland! Kijk . . . . . daar moet ik nou mee op pad ;-)

Groet,
Paulien en Norbert

• 16 Augustus 2015 - 20:44

Thea De Bont:

Hallo Norbert en Paulien,
    Zoals vanouds weer een heerlijk enthousiast bericht over de fantastische reis!!! En als "toetje" de Malediven (zowel boven als onder water:)) en Dubai........... al betreft het niet Tom Hanks, het zijn toch wel een beetje "filmsterlocaties".

Super dat jullie het zo fijn hebben gehad. Sterkte met het omschakelen naar de werkweek, maar vooral uitgebreid nagenieten!

Hartelijke groeten,
    Thea