Dubai, Sri Lanka en decadent doen . . . . . . . . - Reisverslag uit Olst, Nederland van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu Dubai, Sri Lanka en decadent doen . . . . . . . . - Reisverslag uit Olst, Nederland van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu

Dubai, Sri Lanka en decadent doen . . . . . . . .

Blijf op de hoogte en volg Norbert en Paulien

24 Juni 2015 | Nederland, Olst

Hallo familie en vrienden,

Zoals jullie in de laatste stukjes tekst van "Canada, the West" hebben kunnen lezen, broeden we al weer een tijdje op een leuke verre reis. Zonder internet zouden we nooit zoveel ideeën opdoen of leuke kleine reisorganisaties treffen. Maar. . . . . . . . .

Het volgende hoogtepunt komt eraan. We gaan ons laten vermaken in Dubai en op Sri Lanka (Ceylon). In een tijdsbestek van 12 dagen laat onze privé chauffeur de mooiste items van Sri Lanka zien. Van de fantastische stranden aan de kust, tot de Mountains in het centrum van het eiland.

De vlucht konden we, volgens Yvonne Weijmer van Sri Lanka Uniek, het best boeken bij "Fly Emirates". En dan blijkt dat alle vluchten naar Sri Lanka via Dubai gaan. Nou . . . . . . als je daar dan toch moet landen, waarom dan niet even twee dagen snuiven en shoppen ;-) Zogezegd, we gaan Dubai in drie dagen verkennen. Wat te denken van de Khalifa-toren? Een gebouw van 828 m. hoog. Niet te bevatten. En de palmvormige eilandengroepen voor de kust van Dubai. Waanzinnig.

Op de terugweg hebben we ook nog ff een tussenstop. Maar daarover de volgende keer meer. Wij spreken af in Dubai, bij de Khalifa-toren. Die kun je per slot van rekening niet missen, toch?

Groet,

Paulien en Norbert

• 24 Juni 2015 - 15:39

Tije En Roxanne:

Lieve Norbert en Paulien, lieve opa en oma,
    We kijken erg uit naar jullie verhalen!
    Tot snel!
    Lieve groetjes, high five,
    Tije en Roxanne

• 24 Juni 2015 - 17:20

Willemien Wijermars:

Lieve globetrotters,
    heel veel plezier op jullie spectaculaire reis, gelukkig zijn er foto's om later nog eens terug te kijken WAT JE ALLEMAAL GEZIEN hebt en op nieuw te genieten.

liefs Willemien

• 24 Juni 2015 - 22:04

Annie :

Heerlijk wat een vooruitzicht! We willen het graag "mee beleven". Succes met de laatste loodjes (van werken en inpakken).

• 09 Juli 2015 - 21:04

Peter Van Damme:

Beste vrienden,

Dat gaat zeker weer een hele mooie vakantiereis worden met genoeg variatie lijkt mij. Die Khalifa-toren heeft boven wel een behoorlijk uitslag.... dus eten na het bezoek aan die toren. Maar het lijkt mij ook fantastisch. Fishey lensje is misschien wel iets voor in de koffer met al die wonderschone 'torens'.

Geniet van elkaar
    groetjes Annie en Peter