Begonnen in de 'Grand Bazaar' . . . . . foutje :- - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu Begonnen in de 'Grand Bazaar' . . . . . foutje :- - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu

Begonnen in de 'Grand Bazaar' . . . . . foutje :-

Door: Norbert

Blijf op de hoogte en volg Norbert en Paulien

04 November 2011 | Turkije, Istanbul

Hallooooo,

Ná een soepel verlopen reis om 11.45 uur plaatselijke tijd (één uur later) geland op Sabiha Gökçen International Airport. Strak zonnetje met wat bewolking, maar lekkere temperatuur om dingen te doen ;-)

We hadden in Nederland al een Airport Shuttle geregeld. En die bracht ons door het zeer hectische verkeer ruim 60 km verderop. Naar Europa n.l. :-) Bijna anderhalf uur onderweg en veel gezien.

Onderweg taferelen als in Azie. Stoffige wegen, heel veel auto's op de weg. Links inhalen, rechts inhalen, verdrijvingsvlakken (wat zijn dat?), zonder richting aangeven gewoon van rijbanen wisselen = altijd de binnenbocht nemen (met z'n allen). Advies: huur hier géén auto of scooter, want je komt niet heelhuids thuis ;-)

Wij kunnen overigens géén foto's bijplaatsen, daarvoor moet ruimte gekocht worden. Kan één van jullie dat even regelen? Wij kunnen dat niet. Wat? Nou, dat we wat fotootjes kunnen bijplaatsen.

Voor vandaag zit het erop! 'De piep is leug' Morgen gaan we naar de Blauwe Moskee, het Topkapi paleis én naar een traditionele avond vol met 'buikdanseressen'. Op de foto's lijken ze wel iets op dat kaartspel in Georgioupolie (Kreta) ;-)
Dus morgen zitten we goed!!

Tot gauw!

Paulien en Norbert

• 04 November 2011 - 23:07

Migos:

Haha, goed om te horen allemaal :-) Vooral dat kaarspel. Wat jammer dat we daar geen mens hour kunnen houden even! Hou pap in de gaten mam,... en andersom ook,.. turken zijn vrouwengek namenlijk! Have fun daar! x Michel

• 05 November 2011 - 14:05

Emiel En Rox:

Zozo, dat is een aardig programmaatje hoor. Ter compensatie van Kreta hebben we strak blauwe lucht besteld, klopt dat een beetje? Have fun. Greetz from Amsterdam, E&R

• 06 November 2011 - 20:15

Peter:

Belachlijk, om die enorme laarsen te laten poetsen door zo'n klein mannetje op leeftijd.