Daar gaan we weer!! - Reisverslag uit Olst, Nederland van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer!! - Reisverslag uit Olst, Nederland van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!!

Door: Norbert

Blijf op de hoogte en volg Norbert en Paulien

03 November 2011 | Nederland, Olst

Hallo allemaal,

Het is bijna gênant, maar wij stappen weer op het vliegtuig. En de route is bijna gelijk aan de route van drie weken geleden. Drie weken geleden?? Wat dan, wat dan?? :-s) Nou, toen stonden we op het punt om naar Kreta te vliegen. Met de kids + aanhang!

Morgenvroeg om 07.25 uur op weg naar Istanbul, Turkije :-) Een stedentripje in vier dagen. Woaaaahhhhh, dat wordt een heerlijk weekend. Zonnetje, 17-19 graden én de 'Grand Bazaar' ;-)

Ik weet niet of het gaat lukken dit dagboek goed te onderhouden, maar dat merken jullie vanzelf.

• 04 November 2011 - 06:24

Rox:

Have fun!
    Genieten lieve Paulien en Norbert!
    X Rox

• 04 November 2011 - 07:02

Emiel:

Ben benieuwd hoe laat jullie 'de lucht' in zijn gegaan. Heb 3 Transavia toestellen zien vertrekken vanaf mijn bus-overstap-plek rond het tijdstip van 7:40/7:45. Leuk idee om jullie dat vliegtuig ingestuurd te hebben, om gewoon een heerlijk weekendje met z'n tweeen te bleven.