En direct begint het aftellen!! - Reisverslag uit Olst, Nederland van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu En direct begint het aftellen!! - Reisverslag uit Olst, Nederland van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu

En direct begint het aftellen!!

Door: Norbert

Blijf op de hoogte en volg Norbert en Paulien

10 Maart 2013 | Nederland, Olst

Hallo allemaal,

Vandaag, zondag 10 maart, de laatste hand gelegd aan een idee dat al heel lang bij ons in huis rondwaart. Een heerlijke trip van drie weken in het Westen van Canada, inclusief Vancouver Island :-)

Als je die verhalen leest én de bijbehorende foto's ziet, geloof je niet dat wij daar straks drie weken deel vanuit maken. Pfffffff, te gek voor woorden. Maar we hebben er dan ook heeeeuuul veeel zin in. Even, ruim drie weken, het hoofd een andere kant opdraaien, een frisse wind in de neus, de gedachten ordenen ;-)

Moet ik 's avonds natuurlijk wel ff checken of ik door Paulien of door Yogi Bear op de rug gekrabbeld wordt :-p

Meteen ná de druk op de 'enter-toets', de bevestiging van de reis, begint ook het aftellen. De gedachten flitsen heen en weer, nog meer fantastische reisverhalen komen voorbij. Super!

Wij houden jullie op de hoogte!

Groet,

Norbert en Paulien

• 10 Maart 2013 - 15:15

Helma Bosman:

Hebben jullie alles zelf uitgestippeld of via het reisbureau??
    wanneer vertrekken jullie want Frans wil graag in de koffer met jullie mee, hihi

• 10 Maart 2013 - 17:53

Peter Van Damme:

Hé Norbert en Paulien,

Goed voorbeeld doet volgen zal ik maar zeggen. Dit zijn hele andere plannen dan het voornemen om plan om te gaan fietsen met vrienden langs de Moezel.
    Superleuk en jullie verdienen het om eens tot rust te komen.

• 10 Maart 2013 - 19:19

Alex En Liane:

he buurtjes,
    leuk hoor we passen wel samen met de andere buurtjes op jullie huis.

• 11 Maart 2013 - 19:46

Leo En Elze :

Lieve globetrotters,
    Wouw.............
    Wat een fantastisch plan is er bij jullie op 10 maart tot stand gekomen!
    Boskamp verlaten om een kijkje te nemen in Cananda, een héél goed idee.
    Even helemaal weg, jullie hebben dit zeker verdiend hoor!!
    We gaan jullie volgen (niet met het vliegtuig hoor).

• 12 Maart 2013 - 22:02

Anja:

Oh, wat heerlijk!!!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Heel veel plezier, een goede reis en GENIET!!!!

• 03 Juli 2013 - 21:29

Frieda Van Der Waal:

Lieve Norbert en Paulien,

Wij wensen jullie een onvergetelijke vakantie toe
    en we zijn benieuwd naar jullie belevenissen.
    Een super mooie vakantie toegewenst en lekker
    genieten!!!

• 12 Juli 2013 - 23:05

Jeanne En Henk Kruithof:

Lieve Norbert en Paulien,
    Heel goed plan om naar Canada te gaan!! Zal vast heel mooi worden. Wij zijn heel erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's!
    Heel veel plezier en maak er een geweldige, onvergetelijke reis van!!! GENIET!!!!

• 19 Juli 2013 - 16:19

Monika:

Ik ga jullie volgen. Super veel plezier. ben heel benieuwd naar de reisverslagen. Geniet ervan.

• 22 Juli 2013 - 15:39

Willemien En Hans:

Lieve Norbert en Paulien.
    Wij wensen jullie een ongelijk fijne en relaxte vakantie toe. Laat het gebeuren. De leukste dingen kun je zelf vaak niet bedenken.GENIET vooral. We volgen jullie op de voet.
    Dikke knuffel voor jullie.

• 22 Juli 2013 - 19:00

Rien En Ria V Heeswijk:

Waar doen ze het van!!!!!!.Nor en Paulien het is jullie van Harte gegund , geniet van alles,en doe geen gekke dingen want we volgen jullie.
    Goede reis.