Countdown van 48 uur - Reisverslag uit Olst, Nederland van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu Countdown van 48 uur - Reisverslag uit Olst, Nederland van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu

Countdown van 48 uur

Door: Norbert en Paulien

Blijf op de hoogte en volg Norbert en Paulien

15 Juli 2015 | Nederland, Olst

Hallo allemaal,

Achtenveertig uur voor vertrek vanaf Düsseldorf Airport loopt Paulien de trap op en af, om de kledingaankopen te showen. Korte broek, shirtjes, sjaaltjes en een mooie lang jurk met een split aan de linkerkant (ik rechtshandig). Ook de 'oude' aankopen uit Thailand (2007, broekrok) blijken nog in de koffer te verdwijnen.

Ja, . . . ook ik moest eraan geloven. Diverse shirts, een makkelijke broek en niet te vergeten een super zwemshort. Daarmee kan ik straks op de stranden van Sri Lanka in ieder geval de concurrentie met die jonge knapen aan.

Wij zijn in aanloop/roes naar weer een mooie verre reis. Sri Lanka is het hoofddoel, met op de heenweg een tussenstop in Dubai (skiën) en op de terugweg worden we nog ergens op een eilandje gedropped om te herstellen van de inspanningen. Ook daar komt die zwemshort weer van pas. Voeg daar een chloorbril aan toe en je hebt de ideale uitrusting om tussen de haaien en roggen te zwemmen ;-) Ja, ja . . ik heb mijn zakmes ook bij me.

Als onze internetverbindingen het toelaten, houden we jullie op de hoogte van onze escapades in Dubai en op Sri Lanka.

Voor nu wensen wij jullie een fijne avond.
Wij treffen elkaar op de "Burj Khalifa" op 555 m. boven de zeespiegel.

Paulien en Norbert

  • 16 Juli 2015 - 09:28

    Melinda:

    We hadden jullie al een heel fijne vakantie gewenst, maar het hoort ook even via dit medium vind ik. Geniet ervan en kom heelhuids weer terug.
    liefs, Melinda

  • 17 Juli 2015 - 09:51

    Annie:

    Heerlijk wat een vooruitzichten! vooral dat skiën lijkt me een bijzondere ervaring, een goede reis en een fantastische vakantie toegewenst vanuit het zonnige Brabant.
    Liefs Peter en Annie

  • 19 Juli 2015 - 10:49

    Anja:

    Jullie zijn vast al aan het genieten, heel veel plezier!
    Groet van Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Norbert en Paulien

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 20690

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Dubai, Sri Lanka én een verrassing

16 Maart 2013 - 29 Maart 2013

Canada, The West

04 November 2011 - 07 November 2011

Constantinopel 2011

20 December 2007 - 11 Januari 2008

Thailand here we come!

Landen bezocht: