Canada, here we come! - Reisverslag uit Olst, Nederland van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu Canada, here we come! - Reisverslag uit Olst, Nederland van Norbert en Paulien Meijer - WaarBenJij.nu

Canada, here we come!

Door: Norbert en Paulien

Blijf op de hoogte en volg Norbert en Paulien

22 Juli 2013 | Nederland, Olst

Hallo allemaal,

We staan aan de vooravond van een spannende, leuke én fantastische onderneming. Ná een zomer (2012) met iets minder vakantie, kan onze droomreis naar Canada 'the West' nu beginnen. We gaan dubbelop :-p Beneden (zie foto) worden de mee te nemen artikelen nauwkeurig klaargelegd. Er worden discussies gevoerd over de pikante kledingstukken. "Lieverd, daar stellen die beren helemaal geen prijs op"! Leg maar gewoon klaar, straks moet de "expert inpakken" (me) er mee aan het werk.

De reisapotheek is op orde, onder andere voor diarree en verstoppingen ;-) Er is gedacht aan alles, zelfs spullen om de banden te plakken en om de haard aan te steken. "Schat, . . . denk je ook nog ff aan de föhn". Je zult daar maar staan met je haren in de war :-)

Geachte lezers, we zijn er klaar voor! Als de informatie klopt, hebben we op iedere locatie Wifi ter beschikking. Oftewel de 'poort naar de wereld' is binnen handbereik. Houden jullie wel even rekening met het tijdsverschil? Da's namelijk negen (9) uur . . . . . oftewel . . . . . als wij om 18.00 uur aan het avondeten beginnen, zijn jullie net wakker en zitten aan het ontbijt (09.00 uur).

Wij hopen dat alles voorspoedig verloopt én dat we inderdaad de Wifi ter beschikking hebben. Dan wordt deze blog alleen maar leuker om te volgen.

Groet,

Paulien en Norbert

• 22 Juli 2013 - 19:27

Melinda:

Hoi Norbert en Paulien,
    wij wensen jullie een daverende vakantie toe. Hopelijk kun je er volop van genieten. Enne...neem niet teveel spullen mee, daar heb je alleen maar last van.
    groeten van ons allen,
    Melinda

• 22 Juli 2013 - 19:28

Anja:

Ha Soulmates,

Jullie zullen er vast ook aan gedacht hebben, maar je weet nooit zeker, denk je aan alles en vergeet je je PASPOORT!!!
    Ik wens jullie een goede reis, geniet en maak er iets heel mooi van.

Lieve groet van Anja

• 22 Juli 2013 - 19:33

Ria En Rien :

Het inpakken is altijd zoveel leuker dan het uitpakken, want het is allemaal zo spannend !!!

Paspoort , geld, en creditcard mee , en je kunt alles kopen wat je vergeten bent ! Maar ook die kun je vergeten !!

Geniet van deze super mooie reis beide.

Ria

• 22 Juli 2013 - 23:05

Bea Bradhaw:

Enjoy your vacation, you will love the Canadian west, it is as beautiful as the rest of the country!

• 23 Juli 2013 - 17:21

Ada En Ton Van Der Hulst:

Wij willen jullie vanuit een warm Putten nog even een hele spannende en zoals wij weten een prachtige reis wensen. Geniet met volle teugen , dan gaan wij proberen jullie blog te volgen, nogmaals geniet ! !

• 24 Juli 2013 - 03:39

Henk En Jeanne Kruithof:

Lieve Norbert en Paulien, nogmaals heel veel plezier gewenst en GENIET ervan!!!! We blijven jullie volgen. Dikke kus Henk en Jeanne

• 24 Juli 2013 - 08:11

Jan En Diny Meijer:

Ha kanjers wat een onderneming.
    Heel veel plezier en kom weer gezond terug zodat je ons in geuren kleuren gebaren en foto`s ons alles kunt vertellen.
    Meijer eigen zal er wel wat gebeuren. Groetjes

• 24 Juli 2013 - 17:31

Thea De Bont:

Hoi Norbert en Paulien,
    Wat een fantastische onderneming! Jullie gaan vast heel erg genieten van dit prachtige land!
    Groetjes, Thea

• 25 Juli 2013 - 16:12

Helma Bultink:

we weten zeker dat het een fantastische trip wordt, we spreken uit ervaring.
    heeel, heel veel plezier in BC. we zien graag de foto's verschijnen. en jullie dagboek niet te vergeten.
    knuffel en tot mails.